2012-04-18 12:59
A nemzetközi vállalkozás elsőként alapított tagja 2004-ben jött létre Varsóban, és ma már piacvezető Lengyelországban a törökországi, egyiptomi, tunéziai és dubai üdülések piacán, és számtalan kitüntetés birtokosa, repülőjáratain mintegy 180 millió elégedett utassal.
A cégcsoport új tagja a Szerbiában, Belgrádban üzemelő Wayout Serbia. Ezen felül biztos, hogy Romániában, ill. Szlovákiában, s ezek után Csehországban fog nyílni fióktelep.
A Sun & Fun Holidays magyar vállalata 2010. tavaszán kezdte meg tevékenységét Budapesten. Utazásszervezőként egyiptomi, törökországi és tunéziai tengerparti nyaralásokat kínálnak utasaiknak.
A 2011-es nyári szezon gyengébb lesz az Egyiptomi, Tunéziai belviszályok miatt, termékpalettát főleg török kínálattal próbálták kiegészíteni a magyar utazóközönség számára. Ajánlatok a legszélesebb körű igényeket is kielégítik, hiszen a magas színvonalú Prestige kategóriától a jó ár-érték arányt képviselő, családokat megszólító Family ajánlatokig, vagy a nyugodt nyaralást biztosító Relax szállodáktól a mozgalmas szórakozást ígérő Young szálláshelyekig mindenki megtalálja a számára kedvére valót. A szervezet kb.: 500 db partnerirodával áll kapcsolatban Magyarországon.
Minőségirányítási rendszer:
A dokumentációs rendszer 2011.02.01.-én került kiadásra, a kézikönyvben szerepel a vezetői elkötelezettség/nyilatkozat, amely elrendeli az ISO 9001-es szabványnak megfelelő MIR bevezetését. A minőségirányítási rendszerért Cardak Salih felel, munkáját külső tanácsadó szervezet segíti, akik a rendszer bevezetésében segítettek, ill. a belső audit megtartásában is segítették. Három hiányosság adódott a belső auditon (2011.04.21.) - amely Probléma lapon dokumentált. Egyéb helyesbítő/megelőző tevékenység nem volt. Vezetőségi átvizsgálás (2011.04.26.) kapcsán értékeltek a cég tevékenységét, főleg a partneri visszajelzéseket, ill. a reklamációkat. Viszonteladó partnerek elégedettek a cég teljesítményével. 2010-ben a reklamációk száma az összes úthoz képest minimális volt, a problémák dokumentáltan kezeltek. 2011-ben még nem volt utas probléma. Átvizsgálás kapcsán kitűzték a 2011-es célokat: ISO 9001 rendszer kiépítése (100%), Tanúsítvány megszerzése (folyamatban), utas reklamációk megszerzése: 2010-ben 6% volt, cél a 4% elérése, GÉNIUSZ rendszer fejlesztése.
(Be)szállító partnerek nyilvántartottak/értékeltek. Infrastruktúra, munkahelyi környezet biztosított - munka- és tűzvédelmi jogszabályi követelmények rendezettek. Munkatársak munkaügyi dokumentumai rendezettek-rendelkezésre állnak. Munkatársak a szükséges képzéseket megkapták.
A folyamatok jól szabályozottak/nyilvántartottak. Utazásszervezést, a kapcsolatos dokumentumok kezelését a GÉNIUSZ rendszer kezeli. - A dokumentumok azonosítottak, nyomon követhetőek - hiányosságot a szakmai folyamatokban nem találtunk.
Audit:
Az auditon hiányosság nem merült fel. A szervezet jól működik, a Tanúsítvány kiadása biztosított!
Gratulálunk a cég munkatársainak a sikeres felkészülésért.